למה צריך עורך דין מומחה לרשלנות רפואית?

גוף האדם כל כך מורכב שלטעות רפואית אחת, קטנה ככל שתהיה, עלולות להיות השפעות הרסניות. טעויות רפואיות מתרחשות בתדירות גבוהה בישראל, ואם אתם או בן משפחתכם נפגעתם כתוצאה מהתנהלות רשלנית של רופא או איש צוות רפואי, חשוב שתקבלו סיוע משפטי מקצועי מידי, על מנת להתמודד עם ההשפעות המטלטלות של רשלנות רפואית: כאבים ונכות, חשבונות רפואיים גבוהים, או אפילו – מבחינת משפחות רבות – אובדן בלתי הפיך של חיי אדם אהוב.

האם אתם חושדים שנפגעתם כתוצאה מרשלנות רפואית?

מטופל לעולם לא צריך לדאוג אם הוא יכול לסמוך על הרופאים שלו, אבל האמת היא שרשלנות רפואית מתרחשת לעתים קרובות מדי. אם אתם חושדים שמשהו השתבש במהלך הטיפול שלך, כדאי שתיצרו קשר מיד עם עורך הדין דניאל חלדרוב, מומחה לנזקי גוף.

בפגישת הייעוץ הראשונה במשרדנו, נסייע לכם לקבוע אם הפציעה שלך הייתה תוצאה של רשלנות רפואית, ואם כן, נתחיל להרכיב את תביעת הרשלנות הרפואית שלכם. אם אתם מעוניינים לקבל תשובות לגבי אופן הטיפול הרפואי שקיבלתם, אצלנו תקבלו את הסיוע המשפטי.

בהסתמך על הניסיון העשיר שלנו בטיפול בתביעות רשלנות רפואית, אנו יכולים לסייע לכם להשיג צדק ולקבל פיצוי על כל מה שעברתם.

חשיבות השגת מכלול הרשומות הרפואיות

למטופלים יש זכות חוקית לתיעוד הרפואי שלהם, אבל הרופאים ומנהלי בתי חולים ומרכזים רפואיים שבהם התרחש מקרה הרשלנות הרפואית, לא תמיד ישמחו לספק את התיעוד הרפואי הרלוונטי.

פנייה של עורך דין מומחה לרשלנות רפואית תחייב את הסגל הרפואי להציג את כל הרשומות הרפואיות הרלוונטיות לטיפול הרפואי שקיבלתם, לכן חשוב שיהיה לצידכם איש מקצוע מוסמך ומיומן שיחתור להשגת הרשומות הרפואיות בשמכם.

אפשרות ניהול משא ומתן להסדר

במקרים רבים, מקרי רשלנות רפואית מתחילים עם ניהול משא ומתן בין עורכי הדין של שני הצדדים, במטרה להגיע להסדר סביר. חשוב להבין שלא כל מקרי הרשלנות מתאימים להסדרים מחוץ לכותלי בית המשפט, במיוחד כאשר הצד השני מסרב להציע הצעה סבירה.

יחד עם זאת, לעורך דין מומחה לרשלנות רפואית יש ניסיון במשא ומתן על הצעות פשרה, כמו גם את הבקיאות הנדרשת לתביעת סכום הפשרה ההולם במקרה שלכם.

בקיאות בהליכים משפטיים בבית המשפט

כשהמשא ומתן להסדר פשרה אינו מניב תוצאות מוצלחות, או אינו מתאים, יש להפנות את המקרה להכרעת בית המשפט. חשוב לשכור שירותי עורך דין שמוכן ומסוגל להתחיל במשא ומתן להסדר, אבל שיש לו גם את הניסיון המקצועי הדרוש בייצוג המקרה שלכם בבית המשפט, במידת הצורך.

לעורך הדין שתשכרו את שירותיו צריך להיות ניסיון עשיר בטיפול בתיקים עם דפוסי רשלנות רפואית דומים למקרה שלכם. זה חשוב במיוחד אם יש המקרה שלכם מורכב באופן משמעותי, או שאתם סובלים מפציעה שנובעת מדפוס עובדתי מסובך.

בחירת עורך דין שאתם מרגישים בנוח איתו

מקרי רשלנות רפואית יכולים להימשך זמן רב, ובסופו של דבר תצטרכו לקבל את הייצוג והליווי של עורך הדין שלכם למשך כמה חודשים – או אפילו שנים – עד שהתיק יגיע לסיומו. לאור לוח הזמנים הארוך של תביעות רשלנות רפואית רבות, לעולם אל תתפשרו על שירותי עורך דין שאינכם מרגישים בנוח לעבוד איתו.

בשורה התחתונה, גם אם אמונכם באנשי מקצוע נפגע מעט, חשוב לבחור עורך דין שיספק לכם שירות מעולה

גם אם איש המקצוע האחרון שטיפל בכם פגע בכם מבחינה גופנית ונפשית, חשוב לא לאבד אמון גורף בכל אנשי המקצוע, ולבחור את עורך הדין המתאים לייצוג וליווי בהליכים המשפטיים, עד למיצוי הדין עם האחראים.

לעורך דין דניאל חלדרוב ולצוות המקצועי במשרדנו יש היסטוריה ארוכת שנים של השגת תוצאות – ואנחנו נתמקד בתביעת הרשלנות הרפואית שלכם, עד להשגת התוצאות המבוקשות.

שתף את המאמר:
ווטסאפ
פייסבוק
טלגרם
לינקדאין
אימייל
הדפסה

מאמרים קשורים